رقابت پولاد مردان مو سپید در مراغه/اعزام تیم ملی وزنه برداری پیشکسوتان به آلمان
مسابقات وزنه برداران پیشکسوت کشورمان از 2 خرداد در اذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

محسن شیخ الاسلامی، رئیس کمیته پیشکسوتان گفت: رقابت های وزنه برداری  پیشکسوتان قهرمانی کشور طی روزهای 2 تا 6 خرداد 95 در شهر مراغه آذربایجان شرقی انجام خواهد شد وپیش بینی می کنیم 200 ورزشکار شرکت کنند.

وی تصریح کرد: در سال جاری مسابقات جهانی را پیش رو داریم که از 7 مهر در یکی از شهر های آلمان برگزار خواهد شد، بنا داریم 20 تا 25 وزنه بردار پیشکسوت را اعزام کنیم و اولویتمان برای انتخاب نفرات تیم ملی فقط اول شدن در رقابت های قهرمانی کشور نیست، افرادی که رکوردهایشان به مدال های جهانی نزدیک است و اینکه میانگین رکورد های 2 تا 3 سال اخیر فرد ارزیابی می شود ومهمتر ازهمه فدراسیون به سلامتی ورزشکار و انجام تست دوپینگ خیلی اهمیت می دهد.
 
شیخ الاسلامی در ادامه گفت: پیشکسوتان ایران سال گذشته در رقابت های قهرمانی جهان که در فنلاند برگزار شد شرکت داشتند و مدال هایی هم به دست آوردند و عملکرد خوبی از خود ارائه کردند، امسال نیز انتظار می رود بتوانیم در سکوی تیمی هم قرار بگیریم در بخش انفرادی مشکلی نداریم و70تا 80 درصد وزنه بردارانمان مدال کسب خواهند کرد.
 
وی اضافه کرد: برای آماده سازی پیشکسوتان مانند دیگر رده ها اردوی فشرده نداریم و10 روز مانده به شروع مسابقات اردویی به احتمال زیاد در مراغه داشته باشیم.
 
نگاه ما فقط کسب مدال نیست

شیخ اسلامی در این باره گفت: لازم است از مدیریت جدید فدراسیون تشکر کنم که نگاه ویژه ای به پیشکسوتان دارد وهدف ما فقط کسب مدال نیست، تجلیل از پیشکسوتان در هر مسابقه ای از پیشکسوتان آن استان قدردانی می شود.

از ورزشکارانی که خانه نشین هستند و بیماری دارند عیادت می شود و مشکل آنها حل می شود.

در طی سال همایش ها ونشست ها برای پیشکسوتان انجام می شود و نمونه آن برگزاری همایش 300 نفری سال گذشته در ورزشگاه آزادی می توان اشاره کرد.

پیشکسوتان سرمایه های وزنه برداری هستند

رئیس کمیته پیشکسوتان در پایان در این خصوص خاطر نشان کرد: این وزنه برداران سال ها برروی تخته رفتند و تجارب بسیاری در میادین داخلی و خارجی به دست آوردند و ولی نعمتان وسرمایه های وزنه برداری به شمار می آیند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 24 فروردين 1395برچسب:, | 8:46 | نويسنده : شهروند مراغه ای |